قرص گین آپ قرص چاقی Gain-up pills, obesity pills

Gain-up pills, obesity pills
آپلود عکس

قرص گین آپ قرص چاقی GAIN UP

گین آپ برای افزایش وزن و افزایش حجم تخصصی صورت مفید است.

  • اگر میخواهید وزنتان ثابت باشه و فقط صورت افزایش حجم داشته باشید از مکمل مخصوص صورت گین آپ استفاده کنید....
  • اگر میخواهید هم افزایش وزن و هم افزایش حجم داشته باشید از مکمل کل بدن استفاده کنید.
  • در قسمت افزودن به سبد خرید در مرحله نهایی از شما پرسیده خواهد شد که از کدام مکمل نیاز دارید.

قرص چاقی گین آپ یک قرص کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه 12  الی 15  کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.

مکمل های چاقی گین آپ بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند.


آپلود عکس

کسب و کار الکترونیک ، تجارت الکترونیک (کتاب فن آوری اطلاعات برای مدیریت )


دانلود چارچوب و مبانی نظری رفتار مصرف کننده و توضیحات آن در ورزش با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری رفتار مصرف کننده و توضیحات آن در ورزش با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده و توضیحات آن در ورزش با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم369 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیتربیت بدنی و علوم ورزشی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده و توضیحات آن در ورزش با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


رفتار مصرف کننده مطالعه اشخاص، گروه ها یا سازمان ها و فرایندهایی که آنها برای انتخاب کردن، تهیه کردن و رهایی یافتن از کالاها، خدمات، تجربیات یا ایده ها به منظور برآوردن نیازها بکار می-گیرند و تأثیرات این فرایندها برمصرف کننده و جامعه است. رفتار مصرف کننده مباحثی را از روانشناسی، جامعه شناسی، انسان شناسی اجتماعی و علم اقتصاد برای شناخت رفتار مصرف کنندگان درهم می آمیزد. رفتار مصرف کننده تلاش می کند فرایندهای تصمیم گیری خریداران، شامل خریداران شخصی و خریداران گروهی را درک کند. در رفتار مصرف کننده سه گروه عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده مورد مطالعه قرار می گیرد. گروه اول عوامل مربوط به موسسه یا همان 4P می باشد. گروه دوم عوامل بیرونی شامل گروه های مرجع، فرهنگ، خرده فرهنگ و غیره می باشد و گروه سوم عوامل مربوط به فرد شامل ادراک، یادگیری، شخصیت و ... می باشد که در ادامه به طور کامل طی مدلی جامع ارائه می شود(جیمز و تریل، 2008).

 

 

 

فهرست مطالب
1.2 مبانی نظری 12
1.1.2 رفتار مصرف کننده 12
2.1.2 رفتار مصرف کننده ورزشی 13
3.1.2 مدل سیستماتیک رفتار مصرف کننده 14
4.1.2  انواع مصرف کنندگان ورزشی 18
5.1.2  مصرف تماشاچیان ورزشی 19
6.1.2  فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی 20
7.1.2 قصد رفتاری 24
8.1.2  تئوری های قصد رفتاری 24
9.1.2  ارزیابی قصد رفتاری 4
10.1.2  ابعاد مقاصد رفتاری 6
11.1.2 خطر 3
12.1.2 ادراک 6
13.1.2  ابعاد ادراک مصرف کننده 6
14.1.2 تفاوت در ادراک خطر 11
15.1.2 نحوه برخورد مصرف کنندگان با خطر 12
16.1.2 ارزیابی خطر ادراک شده 16
2.1.17 خدمات و خطر ادراک شده 17
2.1.18 خطر ادراک شده 23
19.1.2 ابعاد خطر ادراک شده 25
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ (جلد دوم)


پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ (جلد دوم)

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با عنوان حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمت ها

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ (جلد دوم)

پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری شباهنگ
پاورپوینت حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمت ها
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2858 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

    دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با عنوان حسابداری تورمی و آثار تغییر قیمت ها

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ (جلد دوم)